söndag 22 mars 2009

Se där ja, man ska inte ropa hej.....

Nu har de kommit! Jag har ont överallt! I hela skelettet, i ryggen, bröstet, knäna, nacken, armarna, benen och min högra stortå!

Jag har inte sovit många minuter i natt. Så fort jag ligger mer än fem minuter i samma sovställning, så får jag ont och måste vända mig.

Jag stelnar till som en gammal tanta och måste upp och röra mig emellanåt för att överhuvudtaget kunna böja knäna.

Min tunga är full av svamp och det gör rejält ont när jag äter, tungan domnar bort emellanåt och så är det de där jäkla myrkrypningarna som håller på att göra mig galen!

Men annars är det bra! Jag hör av mig när jag orkar!

Kram A-K

7 kommentarer:

  1. Jag tänker på dig!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig vännen...

    Cancern får inte vinna... det vet du om...

    Kram i massor
    Pys

    SvaraRadera
  3. Nej fy vad läskigt!

    Åh vad jag tycker synd om dig nu. Hoppas det inte varar så länge utan går över snart. Kan du inte få något som lindrar detta?

    Styrkekramar till dig!

    //MilliT

    SvaraRadera
  4. Jag tänker på dig!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  5. Du har iaf humorn kvar!! =)

    Kan rekommendera vichy-vatten att skölja munnen med samt att dricka vid svamp på tunga..

    Så då är det inget illamående eller så? mer fysisk smärta..
    Jag är tillbaka efter min sista FED, jippi! men visst sliter det på kroppen, har inte alls samma ork fast jag är pigg..

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Oj vad jag känner igen det. Visst, det är ju individuellt men jag känner igen din beskrivning så mycket. För mig blev det bättre efter de andra omgångarna Taxotere, första gången var värst, sedan gick det mycket bättre. Kände inte alls av värk och myrkryp lika mycket efter kommande Tax-behandlingar.
    Kram på dig och hang in there.
    Katarina

    SvaraRadera