fredag 20 mars 2009

Fortfarande ingen läskig biverkning =)

Jag kan säkert inte ropa hej ännu, men än så länge så känner jag mig oförskämt bra. Trött, rödmosig och lite lite ont i ryggen och bröstkorgen, men inte alls som förra gången som jag tog den där jäkla vitablodkropps-sprutan.

Ev. biverkningar beträffande Taxoteren kan jag nog förvänta mig att åka på imorgon. Doktorn sa att det tog 2-3 dagar innan jag skulle känna av den....

Men då är då och nu är nu. Idag ska jag ta med sambon på en promenad i skogen och njuta av att jag faktiskt orkar det!

Fortfarande stekhet på kinderna och frusen på ollonskallen!

Jag skriver mer när jag vet mer....

Kram på er och tack för att ni orkar läsa! A-K

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Monne: Tack! Hur mår du med FEC-en?? Kram

    SvaraRadera
  3. Lite kyvens måste jag säga men det kunde varit värre.. Tycker det är jobbigt att ta sig igenom dagarna när ork o energi är borta, men nu är det nära att energin återvänder, förhoppningsvis i morgon!

    Kram

    SvaraRadera