fredag 13 mars 2009

Jag har ringt till onkologen

Mitt halsonda har blivit värre, så i morse ringde jag in till onkologen. Det visade sig att mina prover var bra - så bra som om jag hade varit frisk(!), så därför behövde jag inte göra någonting.

Ingen penicillin, ingen karantän och ingen inläggning! Hurra!

Så då har den där förbaskade vitablodkroppssprutan gjort nytta i allafall!

Jag kurerar mig med proteindrinkar och granatäpplejuice.... föga upphetsande, men nyttigt.

Ikväll är det Let´s dance - utan Carl-Jan i och för sig.... Om inte Carl-Jan får vinna, så hejar jag på Laila.

Imorgon är det Melodifestivalen! Jag hejar på H.E.A.T - det är en bra låt och dessutom är det dags att skicka någonting annat än vanlig svensk-svängig-dansbandsaktig-svensktoppengung.

Reserv är Alcazar - lite disco har ju ingen dött av, eller hur?

Är så trött på min ollonskalle nu, så att jag t o m drömmer om hår. Scarfsen känns tråkig, utan scarfs känner jag mig som Boy George och med peruk som Farbror Barbro....

Kram på er! A-K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar