lördag 24 januari 2009

Speedad

Igår var jag trött - idag är jag full av energi, nästan speedad.

Jag har städat nedervåningen och kylskåpet och är värsta Duracell-kaninen.

Jag har ingen huvudvärk utan mår oförskämt bra idag.

Håret sitter kvar, men är lite fett (ja, jag har tvättat håret.....) och kliar lite.... Är det ett tecken på att det snart ramlar??

Jag har provat både peruk och sjal för att jag ska vänja mig, men näeh, det känns overkligt. Nästan som maskerad...

Picc-linen kliar inte längre, utan känns mer som en del av mig nu. Det sitter inte i vägen och känns nästan inte alls. Lite Frankenstein över det hela.

Nu känns det nästan som om jag låtsas att jag är sjuk. Jag får dåligt samvete och känner att jag måste åka till jobbet om några dagar när den känsliga perioden är över.

Jag skulle faktiskt kunna jobba några timmar - i allafall när jag mår som jag gör idag.

Nä, nu skuttar Batterikaninen på samma ställe - nu ska jag bädda rent i sängarna!

Kram på er!
A-K

1 kommentar:

  1. Hej kaninen! ;)
    Ja, för mig kliade och killade det i hårbotten innan håret började rasa. Det tog exakt 16 dagar efter första behandlingen innan jag hade de första hårstråna i handen.
    Läskigt men samtidigt så är det ju "bara att gilla läget".

    Det kan vara jobbigt att vara speedad men klart bättre än att vara illamående eller toktrött.

    Ha det bäst! Kram Malin

    SvaraRadera