fredag 2 januari 2009

Inbrottstjyvar fast å trevliga poliser

Hihi. Nu är de fast och min cykel står på polisstationen med punka!
Mannens stereo är förstörd, men den ändå så gammal så det spelar mindre roll.

Tjyvarna hade blivit tagna på bar gärning när de var i full färd med att göra inbrott i ett annat hus här på gatan. Någon hade tydligen uppmärksammat dem och ringt polisen! Hurra!

Provtagningen gick okej. Nu är jag tydligen VIP-kund på vårdcentralen och får gå före i kön om där är många före. Mina prover måste gå iväg halv tio.

Jag blev stucken i handen och sköterskan tappade ut två provrör. Lite problem med blodflödet, tydligen. Det rann jättesakta. Kanske var hon inte riktigt inne i kärlet eller så var det temperaturen ute som gjorde att blodet inte ville rinna så fort. Vad vet jag?

Jättekallt idag! Vi hade -13 grader imorse!

Helg och sedan så är det onkolog-möte på måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar