måndag 19 januari 2009

Lite piggare idag.

Idag kom jag faktiskt ut på en liten promenad, men herregud vad jag var trött efteråt!

Det konstiga är att tröttheten kommer på studs - man hinner liksom inte förbereda sig innan. Tröttheten slår en i skallen liksom.

Jag är definitivt piggare idag och har bara slumrat till en stund i morse i soffan. Annars har det varit vardag här hemma.

Fick samtal från jobbet. De skulle skicka in papper till försäkringskassan. Nu börjar kontakten med de också. Hoppas att de inte ställer till några problem. Man har ju hört så mycket.

Perukprovningen får bli på onsdag istället.

Jag (helt ovetandes om att man blir helt slagen av trötthet dagen efter cellgift) hade ju bokat in perukprovningen dagen efter mitt cellgifts-dropp! Den fick jag naturligtvis avboka, eftersom jag inte orkade gå upp ur soffan på hela dagen!

Annars har jag klarat mig från illamående.

Jag, som oroat mig över kortison-svullnad, kan nog lägga ner den tanken. Det är INTE av svullnad av kortisonet som jag ska oroa mig över.... Herregud - jag kommer att gå upp 50 kg om jag fortsätter att äta som jag gör nu.

Jag jämför det lite med bakfylle-suget. Jag är sugen på fett och flott och godis! Pizza, smörsimmad utemat, chips, ost och glass!

Om Anna Skipper säger nej - så säger jag ja! Anna Skipper lastar ur kylen - jag lastar in (med smält smör rinnandes från hakan...)

Håret sitter kvar än!

Shit... enbröstad, skallig och fet! Är det så jag kommer att se ut nu? Hm.. jag får nog gå en längre runda imorgon...

Tack för alla fina inlägg - jag blir så glad när jag får kommentarer!

Kram A-K

4 kommentarer:

  1. Hej vännen..

    Håret växer ut igen...http://pysan.wordpress.com/2009/01/01/nu-ska-man-lara-sig-att-skriva-2009/

    Att du går upp i vikt gör inget om du ska ha en ny tutte.. bra med bukfett då... så de kan göra en ny...

    Kram Pys

    SvaraRadera
  2. Lycka till med frissorna imorgon!!! Ungarna är förkylda så jag vågar inte komma i närheten!
    Men hopppas att vi kan ta en kopp snart!!
    Kram Sis

    SvaraRadera
  3. Tycker att det låter bra att du tänker igenom det som kan kmomma framöver iallafall. Då blir du liksom inte överrumplad när det kommer förändringar. Du är jätteduktig som inte sticker huvudet i sanden utan möter dagen som den kommer.

    Stå på dig tjejen!! Detta klarar du fint!!

    SvaraRadera
  4. Hej darlingen!

    Du är så rolig... älskar glimten i ditt öga.. eller på din blogg, you pick! Hur har du det?
    Jag ordnade en "räknare" på http://susnet.se/tjanster/ lite klurigt men det gick... om du inte förstår hur du ska lägga in den så kan du tjuvläsa på denna sidan bloggtoppen.se (det står tydligare där hur man gör) Annars kan jag skriva en låååång beskrivning..

    Fet kram!
    ps. tror att du kommer att vara världens finaste även med lite hull, utan hår och en tutte.. bara vi får ha dig här..

    Kram igen!

    SvaraRadera