tisdag 13 januari 2009

Imorgon är en viktig dag!

Tänk på mig imorgon vid 9-snåret! Då sitter jag hos onkologen och får höra mina röntgen-resultat! Hoppas, hoppas att de inte visar på någon spridning!!!!!!

Idag har varit en ångestfull dag.

Ångesttankarna har vägrat bli instoppade i blåa paket och totalt bojkottat den tänkta garderoben.

Istället har den tänkta garderoben varit öppen på vid gavel och de blåa paketen har flugit runt i luften som ilskna getingar runt läskeblask.

Det är en så viktig dag imorgon - en avgörande dag. Besked på om jag blir frisk (!) eller om jag blir en av de kroniska cancersjuka med vetskapen om begränsad tid.....

Barnen har stojat omkring som vanligt. Vardagen går vidare.

Jag måste gå vidare; även om jag får ett tråkigt besked imorgon. Nånstans måste jag hämta kraft ifrån. Idag är det för mig en gåta. Imorgon kanske dimman lättar och allt känns bättre igen. Jag hoppas det.

Snälla, håll alla tummar för mig och tänk glada tankar - jag hoppas att jag har glada nyheter till er - och till mig - imorgon!

Kram A-K

4 kommentarer:

  1. Kraft att klara av tillvaron finns, även om man ibland inte fattar hur. Men tummarna hålls och det vore väl själva fan om vi inte lyckas! Hur mycket styrka som helst till dig! Kramar

    SvaraRadera
  2. Glada tankar, glad tankar, glada tankar, glada tankar, Glada tankar, glad tankar, glada tankar, glada tankar, Glada tankar, glad tankar, glada tankar, glada tankar, Glada tankar, glad tankar, glada tankar, glada tankar, Glada tankar, glad tankar, glada tankar, glada tankar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Bara så att du vet det när du känner det i hjärtat att vi tänker på dig!!!!

    Kram och lycka till

    SvaraRadera
  3. Hur har det gott???

    Själv "strutsar" jag ett tag framöver..

    Skit sjuka...

    Kram Pys

    SvaraRadera