söndag 11 januari 2009

Imorgon är det dags!

Jag har egentligen ingenting att skriva i detta inlägget mer än att jag är supernervös inför morgondagens CT-röntgen!

Imorgon tar jag på mig förutom kläder, dessa turgrejor...

- ett stycken lyckohalsband som A har gjort av pärlor (massor av hjärt-pärlor i glada färger, en nallebjörn-pärla som symboliserar L och en ank-pärla som symboliserar A)
- en ring som är vänd åt rätt håll från mamma
- en lyckoberlock fastsatt i mitt armband från min svägerska

Dessutom har jag min man med mig!

Mer tur-grejor än så kan jag väl knappast ha med mig, va?

Klockan 11.00 imorgon börjar jag dricka mitt kontrast och sedan 12.00 ska jag röntgas!

Håll tummarna för mig!

Kram på er!
A-K

6 kommentarer:

  1. Tummarna hålls för fullt!
    Tänk på att tiden med ollonskallen är så kort, så kort. Rätt vad det är växer håret som det aldrig förr har växt... man blir galen på det med! (aldrig är man nöjd ;)
    Styrkekram

    SvaraRadera
  2. Du behöver ingen tur, som jag sagt hela tiden så finns där inget!
    Kram Sis

    SvaraRadera
  3. Håller alla tummar och tår!! Känner igen mig i allt du skriver... Kram! /vintersolsken

    SvaraRadera
  4. Åhh jag håller tummarna så hårt att dom vitnar! Jag får oxå mitt besked på onsdag så jag förstår en del av känslan..
    Varma styrkekramar inför morgondagen

    SvaraRadera
  5. Har kramat mina tummar och alla andra fingrar o tår för den delen HÅRT HÅRT HÅRT!!!!!

    Styrkekramar i massor

    SvaraRadera
  6. Tack för alla hållna tummar, fingrar och tår!

    Lycka till Monne - jag håller mina tummar för dig oxå!

    A-K

    SvaraRadera