onsdag 28 januari 2009

Hm....var det verkligen cellgifter i mitt dropp...?

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; jag mår bra.

Jag mår bra, kräker inte och har håret kvar. Visst, jag är trött, men kan det vara inbillning?

Tänk om syrrorna inne på onkologen gjort fel och blandat till koksalt med karamellfärg istället?

Hårrötterna kämpar med näbbar och klor för att sitta kvar i min skalp. För min del får det gärna ramla av nu; det är jobbigt att vänta på håravfallet och att känna efter varje morgon så att håret sitter kvar...

Imorgon ska jag iväg till distriktssköterskan för att spola picc-linen och ta blodprov. På eftermiddagen ska jag gästspela på jobbet. Tänkte ev jobba två förmiddagar i veckan - om jag orkar.

Nä, måste gå - mina små gullungar försöker ta livet av varandra. Vad är det med pojkar och brottningslekar??

Kram på er! A-K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar