torsdag 1 januari 2009

Gott Nytt År och inbrott!

Ett Gott Nytt År vill jag önska er. Det här är året då jag ska bli av med min cancer!

Imorse när vi vaknade efter en jättetrevlig nyårsfest hos syrran...så såg vi att vi hade haft inbrott i vårt förråd! Verktyg låg överallt på hela terrassen, förrådet var uppochnedvänt och MIN CYKEL var borta!

Efter noga överblickande av förrödelsen såg vi att vi saknade min cykel, mannens stereo från typ när Jesus var liten... och läsk och öl!

Så vi vet iallafall vad vi ska hitta på för roligt idag. Polisanmäla och städa förrådet! Hurra!

I förrgår råkade jag tvätta mannens mobiltelefon, så jag får väl kanske användning för vår Allrisk-försäkring...oxå.

Har ont i mina körtlar i armhålan idag oxå. Imorgon ska jag i allafall iväg för provtagning!

Och på måndag träffar jag onkologen!

1 kommentar:

  1. Jag kramar dig i tanken vännen! Tänk så obetydligt ett inbrott kan kännas för er just nu kan jag tänka mig? Hoppas provtagningen går BRA!

    SvaraRadera