fredag 20 februari 2009

Fortfarande infektionskänslig....

Så har då läkaren ringt och tydligen så har mina vita blodkroppar börjat fatta galoppen och ökat på sig lite, men de är nog några tröga rackare för det var inte tillräckligt.

Fortfarande för låga värden alltså och nu ska jag fortsätta knapra penicillin över helgen och så ska jag ta en fullständig blodstatus på måndag morgon för att se om jag (läs kroppen - för JAG orkar...) orkar med nästa cellgiftsbehandling (onsdag 25/2).

Skit skit och dubbelskit!
Kram på er! A-K

3 kommentarer:

  1. Jag tror det går bra jag.
    För min del så var jag en gång nere på vad de sa "mindre än 0,1" på provet som togs en fredag, måndagen efter fick jag ta nya prover inför behandling på tisdagen och då hade de återhämtat sig nästan helt..
    På måndag tror och hoppas jag att du har finfina värden igen.
    Men var försiktig och ta hand om dig.
    kram & trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Mina vita sprang också och gömde sig. Jag var nere på 0,1 som lägst, efter första cyton, och fick naturligtvis feber. Då fick jag ligga inlagd i nästan tre dygn. Jag behövde i alla fall aldrig skjuta upp nån kur och det håller vi tummar och tassar för att du inte heller ska behöva göra!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  3. Bloggar igen..

    Kram Pys

    SvaraRadera