lördag 9 maj 2009

I´m back!

Jag vet inte om det är för att jag har blivit färdig med cellgifterna - och jag är så glad - eller om det faktiskt är så att jag är igenom! För, hör å häpna.... Jag är pigg!

Jag känner mig frisk! Inget ont och ingen värk och INGEN TRÖTTHET!

Nu ska jag iväg och tvinga en väninna att ut och gå med mig och sen så ska jag bara njuta av min nyvunna frisk- och pigghet!

Jag vet, man ska inte ropa hej än, men det tänker jag göra ändå.... Så HEJ HEJ HEJ, ropar jag och hoppar över ån!

Kram på er! A-K

9 kommentarer:

  1. Vad härligt! Hoppa på! Kram

    SvaraRadera
  2. Gud va skönt det låter!
    Njut av det!
    kram Kamilla

    SvaraRadera
  3. Klart att man ska njuta när man känner sig pigg!

    SvaraRadera
  4. Gud så skönt för dig!! Kommer ihåg den känslan... Njut av det för det är du värd!! Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Jag ropar HEJA DIG!!! Jag har läst, varenda dag, eller varannan. Jag hejar på dig från sluttningen av Linderödsåsen, och tror på dig!

    Stora varma kramar Catarina Löv

    SvaraRadera
  6. SiS: Kram tillbax!

    Kamilla: Tack! Kram

    Znogge: Tack för att du läser! Kram

    Linda: Tack! Kram

    Catarina: Tack för att du läser och tack för peppningen! Stora och varma kramar tillbaka!

    SvaraRadera
  7. HOPPA PÅ!!!! med stora hopp!


    Kramar Monne

    SvaraRadera
  8. Hejsan!
    Hittade hit via min väns blogg.
    Så nu lämnar jag lite spår efter mig.
    KRAM Camilla

    SvaraRadera
  9. Monne: Kraaaaam! När har du nästa??

    Camilla: Tack för att du läser och lämnar spår efter dig! Kram tillbax!

    SvaraRadera