onsdag 17 juni 2009

Knölen var revben....och jag är cancerfri!!!!

Hurra, hurra, hurra, hurra!

Inga cancerceller i vare sig bröst eller körtlar!

De hade tagit ut 14 körtlar och i 3 av dem fanns det ärrvävnad, vilket visar att cancern har funnits där - men INGA kvarvarande cancerceller!!!!!

I bröstet fanns också ärrvävnad, men INGA cancerceller där heller!

Vi ska fira idag med grillat, godis, chips och kakor!

Firardag idag!

Ångestknutan är revben, konstaterade läkaren vant och tyckte vidare att ärret såg fint ut.

Tack för att ni har tänkt på mig! Kram på er! A-K

12 kommentarer:

  1. Wow vilka fina nyheter, blir så glad för din skull, ja får piggaskin av att läsa..

    Tänker på dig

    Glad midsommar och fira riktigt mycket

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej! Så skönt att knölen var revben och att behandlingarna tagit kål på all cancer. Så skönt för dig och din familj! Fira ordentligt! Helt underbara nyheter! I morgon skall jag få Taxotere nr 2. Biverkn. efter första kom efter 3-4 dagar och satt i ca 5 dagar med influensa värk och ont i skelettet. Lite illamående också i tre dagar men hittills "gillar" jag taxen bättre än EC. Kram Cecilia

    SvaraRadera
  3. Åhh men kära nån! Detta är den bästa dagen på länge, inte bara för att jag köpt nya skor utan nu detta... vilken glädje.. och lättnad... så glad för din och din familjs skull.... vilken skithärlig mening.. "jag är cancerfri" så lycklig jag är! Hoppas grillat godis smakar gott! ;-) (jag läste så)

    Störst kram!

    SvaraRadera
  4. ... en annan lite mer tråkig sak. Min svärmor har fått bröstcancer.. :-(

    SvaraRadera
  5. Ett stort grattis till dig!

    SvaraRadera
  6. JÄTTEGRATTIS till dig gumman och välkommen till gänget som är fria från eländet!!! Ha nu en riktigt trevlig kväll med din familj!! Kramar från Linda

    SvaraRadera
  7. Vad glad jag blir för din skull, ha nu en riktig glad midsommar. Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Jenny: Tack och glad midsommar till er också. Krama Moa en extra gång! Kram

    Cecilia: Tack! Ja, jag håller med. Jag gillade oxå taxen bättre än EC:n. Jag tänker på dig! Med förhoppning om så lite biverkningar som möjligt för dig den här gången - stoor kram!

    KKK: Tack vännen! Ja, nu ligger all firningsmat som en stor degklump i magen, men firat har vi gjort - hela dagen!
    Men gumman, vad ledsen jag blir när jag läser om din svärmor! Jävla skitsjukdom! Jag tänker på er! Kram! Vi måste träffas - SNART!

    Znogge: Tack! Kram

    Linda: Tack vännen! Kram tillbax

    Lena: Tack och glad midsommar till dig oxå! Kram

    SvaraRadera
  9. Fantastisk nyhet!
    Kramar till dig och familjen och fortsätt bara fira, nu är det ju midsommar! Mer av grillat, godis, kakor och sånt däringa....

    SvaraRadera
  10. Grattis, vilket underbart besked!

    SvaraRadera
  11. Bra jobbat tjejen!! =)

    Ha en härlig midsommar med god mat o goa skratt!

    Kram Monne

    SvaraRadera
  12. Grattis.. vad bra... nu blev jag jätteglad för din skull...
    Då kan du njuta av en glad midsommar..

    Kramar i massor
    Pysis

    SvaraRadera