onsdag 7 oktober 2009

Plötsligt händer det!

Ja, jag trodde väl aldrig att jag någon gång skulle gråta av lycka när mensen kom, men johodå!

Imorse dansade jag och sjöng och ringde och väckte mamma för att berätta den stora nyheten!

När jag tittade mig i spegeln så såg jag att jag hade tårar i ögonen!

Jag vet inte, men plötsligt så blir det så stort! Cancer! Cytostatika! Strålning! Inget bröst! Hård armhåla utan känsel! Ingen mens! Inget hår! MEN, så plötsligt.....plötsligt händer det!

Håret växer - och äggstockarna klarade sig! Lycka!

Härliga mens - härliga liv!

Kram på er!

9 kommentarer:

  1. Grattis till dig, och till mensen,, trodde jag aldrig jag skulle säga "fniss" mem jag förstår din lycka!
    stor kram

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Jag blev också glad när min kom tillbaka efter förra gången... varför vet jag inte, skaffa barna kan jag ju inte i alla fall... Nu är den borta igen och det är jag också glad för! Men lika glad blir jag nog när/om den kommer tillbaks... Vilken tur att man har mycket att glädjas för!

    SvaraRadera
  3. Jag är så glad för din skull.. tack för att du delar med dig honeypie! Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis och håller tummarna inför morgondagens besked! Har du förresten fått besked vilken vecka du skall till Lydaigården? Jag skall dit v 49. Kram Cecilia

    SvaraRadera
  5. Kamilla: Hihi, nä, att man kan bli så glad för en massa obehag! Kram tillbax

    Sis: Tack och kram!

    Petralin: Ja, man ska glädjas åt allt man kan - och fira! Kram - vi ses om någon vecka!

    KKK: Tackar och kram tillbax

    Cecilia: Jag ska dit v 46, så attan (!) då missar vi varandra med tre veckor bara! Typiskt! Kram tillbaka

    SvaraRadera
  6. Tummar hålles och vad härligt med mens :) Men kom det inte som värsta syndafloden för dig? Jag stod i duschen och kom knappt därifrån, sådana mängder var det. Bläk!

    SvaraRadera
  7. oj, ska alla till Lydiagården, jag ska dit vecka 43. Synd att vi inte ska dit samtidigt ju!

    SvaraRadera
  8. Tjohoo.. s glad man blir när man får höra det här... grattis...

    Kram pys

    SvaraRadera