tisdag 6 oktober 2009

På fredag!

På fredag ska jag äntligen få reda på gen-testet!

Jag har gått och väntat hela sommaren och tiden har sniglat sig fram. Nu kan jag knappt bärga mig!

Jag vill bara veta! Inte förrän jag vet, kan jag gå vidare. Just nu är jag i Ingemansland.

Har ingen koll på vad jag står inför - om jag ska opereras eller inte. Kanske kan jag faktiskt gå vidare i mitt liv. Kanske är vardagen här nu för att stanna.

Eller så måste jag opereras. Fast även om svaret blir att jag bär på någon av de där generna, så känns det ändå okej. För då vet jag åtminstone! Då vet jag vad som ligger framför mig.

Det här väntandet..... Jag blir galen.

Ingen mens ännu. Håret växer som attan - just nu är jag i hjälmstadiet! Föga smickrande, men ack så roligt!

Kram på er och håll tummarna för mig på fredag!

3 kommentarer:

  1. Håller alla tummar som jag har ! Måtte det gå bra för Dig !

    Solan i Karlskoga

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar o tassar vi har här för att allt ska gå bra för dig! Men precis som du säger så är väntandet något särskilt obehagligt. Önskar dig all lycka!
    stor kram

    SvaraRadera
  3. Åhh äntligen gumman! Kan du inte bara höra av dig på fredag och berätta... jag ska hålla tummarna fru Hjälm! :) Störst kram!

    SvaraRadera