tisdag 30 december 2008

Sovit dåligt i natt.

Har legat och grubblat över allting och ingenting från och till hela natten.



Jag har inte varit ledsen utan mest tänkt hur allting kommer att bli framöver. På vad doktorn ska säga på måndag. På blodprovstagningen på fredag. På levervärden. På min familj.



8-åringen funderar mycket och är gärna i närheten när jag pratar i telefon, med öron och ögon stora som grytlock. Ja, alltså sonens öron och ögon. Mina öron och ögon är fortfarande i samma storlek. De växer i allafall inte.

Nyår. Jag pallar inte ens tänka på nyår. Vem ska vi fira med? Var ska vi vara?
Beslut jag skjutit upp på framtiden i flera veckor. Inte orkat ta itu med.
Imorgon är den här - nyårsafton. .....Whhhiiiii....

1 kommentar:

  1. Trots allt. Allt.. Ser jag ändå att du håller hoppet och modet uppe! Glädjer mig!
    Du vet var jag finns om du behöver mig! Du kan inte ana så fort jag kan komma till dig om du behöver! (jag har många kramar i lager, tung gasfot och snabb bil!)

    SvaraRadera