onsdag 2 september 2009

Jag har förlorat motivationen och det skrivna ordet.

Så har den då kommit till mig; den där punkten där man känner att...nä, nu har jag faktiskt inte mer att säga om den här perioden av mitt liv.

Jag har inget mer att skriva, inga fler ord om cancerinvaderingen och just nu, så sätter jag punkt.

Jag återkommer när jag har lite mer att skriva om, när gentestet är färdigt, när jag har varit på Lydiagården och när/om jag blir bröstopererad.

Jag har börjat jobba idag. Det känns skönt. Det känns vardag - och jag älskar det!

Tills sen - ha det gott!

Kram A-K

13 kommentarer:

  1. Då vill jag hinna säga, just det som jag borde sagt vid varje inlägg; jag tänker ofta på dig ska du veta! Det du har tvingats gå igenom och fortfarande är i är utöver vad du skulle varit bland.
    Kära du. Nu är det Lykke i vår familj, som sitter och bläddrar i den fina Riddarboken som du skickade till Alfons på sjukhuset för snart tre år sen.
    God lycka till dig!
    Ring gärna, om du har lust, 0734-132529
    Varm kram Catarina Löv

    SvaraRadera
  2. Tack för den här tiden. Har själv nyss genomgått en tuff period med bröstcancer och allt som hör till. Jag har varit inne på din blogg varje dag och kollat hur du har mått och hur du har klarat av vardagen. Tack ännu en gång för en bra blogg som har hjälpt mig genom min sjukdomstid. Visst är det härligt att börja jobba igen!!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Förstår dig men hoppas att du kommer tillbaka. Kram Malin :)

    SvaraRadera
  4. Ha det så bra.. och hälsa livet...

    Hoppas att du kommer och hälsar på i min blogg..

    Kram Pysis...

    SvaraRadera
  5. Hej! Din blogg har betytt mycket för mig. Jag en liknande behandling och ligger ett par månader efter dig (nyopererad) och går ofta in och läser hur du upplevde de olika faserna. Din ton och ditt sätt att beskriva dina upplevelser gör att jag klarar att läsa det och ta det till mig. Jag önskar dig all lycka!!! 1000 kramar!!!
    Marie

    SvaraRadera
  6. Hej
    Jag har också läst din blogg varje dag för att kolla hur det går för dig. Tack för stödet som du har gett under denna tid.
    Ska snart påbörja strålning, men ska också börja arbetsträna 25% snart.
    //Milla

    SvaraRadera
  7. Jag önskar dig varmt lycka till! Var sak har sin tid.

    SvaraRadera
  8. Hej och lycka till framöver. Det har varit värt mycket att få följa dig i din vardag och att få din stöttning i min vardag, men jag känner precis som du, jag är också klar med bloggandet för tillfället. Visst är det kul att vara tillbaka på jobbet. :) Sköt om dig. Kram Fia

    SvaraRadera
  9. Tack alla! Jag kommer att fortsätta att gå in på era bloggar och "titta till er".
    Kram på er sålänge!

    SvaraRadera
  10. Då vill jag bara säga lycka till tills vi hörs igen.
    Jag tänker på dig och såg att du varit inne på min blogg.
    Tack för förklaringen vännen.
    kram catta

    SvaraRadera
  11. Lycka till och tack för att du har delat med dig av dina tankar och känslor. Jag har både skrattat och gråtit när jag läst din blogg. Du har prickat mitt i prick på hur jag har haft det med. Till och med nu på slutklämmen. Jag har varit på Lydiagården och därefter på Cypern!! Fast jag har för mig att du gjorde det i omvänd ordning. Båda var en höjdare och hoppas du känner så med. Tusen kramar till dig nu!

    //MilliT

    SvaraRadera
  12. Lycka till med allt! Hoppas på att läsa massor med glada nyheter här i bloggen, när du orkar! Stor Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Catta: Tack! Kram tillbax

    MilliT: Ojdå, vad vi är synkade! Tusen kramar tillbaka och lycka till i fortsättningen!

    Anna: Tack! Jag skriver säkert snart igen! Stor kram tillbax

    SvaraRadera