tisdag 4 augusti 2009

Strålningsmuck!

Jag pustar ut - nu är behandlingarna över! STRÅLNINGSMUCK!

Nu återstår det "bara" återbesöken var tredje månad - ångest!

Men återbesöken ska jag inte tänka på idag!

16 dec - 4 aug

Massor av dagar, veckor och månader som jag har fått cellgifter, tagit blodprov, röntgats och strålats - nu är jag klar!

Den 1 september går jag tillbaka till jobbet! Jag ska börja på 75% och det ska bli sååååå härligt!

Innan dess ska Kärleken och jag ta med våra söner till Cypern en vecka. Där ska vi fira att vi har stått ut, att det har gått bra (ta i trä!) och att vi fortfarande har varandra!

Kram på er! A-K

13 kommentarer:

  1. You're moving on!
    Skåla i champagne!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Då önskar jag dig och din familj en fin resa! Och lycka till dessutom framöver så klart!

    SvaraRadera
  3. Grattis Syrran!!!!
    Det är stort att du är klar nu!!!

    Kramar Syrran

    SvaraRadera
  4. GRATTIS!!!!! Tjohooo! Yippi!!!

    =) Monne

    SvaraRadera
  5. Grattis vännen.
    Ni får ha en jättetrevlig resa sen.
    Mitt börjar nu som du såg.
    kram catta

    SvaraRadera
  6. Grattis!!!!!!!

    Hoppas ni får en skön och avkopplande resa till Cypern.

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  7. Härligt! Ha en underbar resa och njut av att ni tagit er igenom den här perioden!! Kram Fia

    SvaraRadera
  8. Grattis till dig, och din familj! Det är underbart, en härlig känsla! Jag önskar dig allt gott! Och ha en underbar resa till Cypern!
    stor kram från mig
    Kamilla

    SvaraRadera
  9. Ett jättestort grattis vännen!!! Hoppas att du och din familj får en underbar vecka på Cypern!! Instämmer med ovanstående att ni ska skåla i champagne!! Välkommen till friskklubben!! Kramar från Linda

    SvaraRadera
  10. Sis, Znogge, Syrran, Monne, Catta, Åsa, Fia, Kamilla, Linda: Tack!

    Monne: Kan du inte skriva din mejladress, så kan vi kanske mejlas? Jag behöver inte godkänna kommentaren, så syns det inte här i kommentarerna?? Kram

    SvaraRadera
  11. Grattis! Vad skönt att du är klar nu. Hoppas att ni får en skön resa till Cypern. Själv började jag med strålningen i måndags. Var din tumör inte hormonberoende eftersom du inte skall äta antihormoner? Har du fått ta blodprov för att kolla om du har ärftlighets generna utan att gå igenom hela processen via Onkogenetiska kliniken?? Jag håller på med den processen men skall i alla fall ta bort äggstockarna förebyggande efter strålningen. Detta för att strypa hormontillförseln. Än en gång jättegrattis till ett kommande normalt liv! Kram Cecilia

    SvaraRadera
  12. Otroligt skönt, GRATTIS!
    Ha en underbar vecka på Cypern med familjen och lycka till med jobbet.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Grattis till strålmuck.. det gjorde jag den 22 januari 2007.. och det är konstigt att man minns detta datumet...

    Kram Pys

    SvaraRadera